شرکت ها و دفاتر زیر مجموعه

شرکت فنی و مهندسی آذر آرام سو

با توجه به کمبود آب و محدود بودن منابع آبی و هدر رفت آب در شیوه‌های آبیاری سنتی از یک طرف و نیاز مبرم کشور به محصولات کشاورزی و تامین نیازهای غذایی مردم و در نتیجه ناگزیر بودن به توسعه کشاورزی در کشور از طرف دیگر اهمیت و ضرورت احداث مزارع و باغ‌های نوین که مجهز به سیستم‌های آبیاری نوین باشند بیش از پیش مشخص می‌شود.

شرکت آذر آرام سو با تکیه بر دانش فنی و مهندسی در جهت استفاده بهینه از منابع آب، افزایش راندمان عملیات آبیاری و صرفه‌جویی در مصرف آب در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار فعالیت می‌کند و مفتخر است با طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و بارانی در خدمت هموطنان عزیز می‌باشد.

آدرس : ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان دیانت، کوی یازده، پلاک 6

مدیرعامل : احمد محمودزاده

تلفن تماس : 04432723888

تلفن همراه : 09144432634

اروم زیست تاک

نمایندگی فروش شرکت اروم زیست تاک(شهرستان خوی)

نمایندگی فروش شرکت اروم زیست تاک در تاریخ 26 دی ماه 1398 افتتاح شد. هدف از افتتاح نمایندگی فروش شرکت اروم زیست تاک در شهرستان خوی، ارائه خدمات مطلوب تر و تامین هرچه بهتر تقاضای نهال های اصلاح شده و پایه های رویشی درختان میوه برای  مشتریان عزیز شرکت در شمال استان آذربایجان غربی می باشد، امید است که افتتاح این نمایندگی گامی موثر در جهت تامین نیاز مشتریان و ترویج نهال های پایه رویشی در شمال استان باشد.

 


آدرس نمایندگی شهرستان خوی: خوی، کیلومتر یک جاده تبریز، روبروی گلشهر ( طیاره میدانی )، جنب باربری معین بار

مسئول نمایندگی فروش شرکت در شمال استان: آقای مهندس حامد کریم پور

تلفن تماس: 044-36466703

تلفن همراه :  09029142452

پیج اینستاگرامی: @uztco.khoy

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *